Garantie

Garantie2017-08-25T04:19:13+00:00

Garantiebepalingen

Wij gebruiken materialen van de hoogst mogelijke kwaliteit. Alles wordt zorgvuldig en met liefde verwerkt en gemaakt. Toch blijven onze sieraden kwetsbare producten. Wij vragen je dan ook om de sieraden met de grootst mogelijke zorg te behandelen. Voor tips over de verzorging van mala’s kijk bij de FAQ.

Gebroken mala’s willen wij kosteloos en met liefde repareren, tenzij anders is overeengekomen. Vanuit de oorspronkelijke gedachte van de mala wordt echter gezegd dat een gebroken mala staat voor het doorbreken van een karmische cyclus. Dit betekent dat je de mala niet meer nodig hebt, omdat je aan een nieuwe cyclus bent begonnen. Je mag zelf bepalen of je voor reparatie kiest.

Onze armbandjes worden meestal geregen aan duurzaam elastiek. Uit eigen ervaring kunnen we zeggen dat ze lang meegaan. Toch komt er een moment dat het elastiek minder elastisch wordt of zelfs breekt. Hoe lang dit duurt hangt af van hoe je met de sieraden omgaat en ook van wat er allemaal gebeurt tijdens het dragen. Schoonmaakmiddelen en zorgvuldigheid bij het aan- en afdoen van de armband zijn enkele voorbeelden die de levensduur sterk beïnvloeden.

Hoe werkt het?

Neem contact op met de klantenservice en meld het probleem. Nadat wij jouw melding hebben ontvangen, sturen wij je een formulier met instructies. Volg de instructies en stuur de mala op. Indien reparatie noodzakelijk is binnen 4 maanden na aankoop, verzorgen wij de verzending. Vanaf 4 maanden na aankoop zijn de verzendkosten voor jouw rekening, de reparatie is echter gratis. Na reparatie wordt de mala aan jou geretourneerd. Door lange verzendtijden kan het tot 8 weken duren voordat je je mala terugkrijgt.